Nagyot engedett az I.M.G. - Kevesebbet költhet a Miniszterelnökség

Egyetlen ajánlattevőként, az eredetileg becsült 1 milliárd 330 millió forint helyett 700 millióért vállalta az I.M.G. Inter Media Group Kft. a Miniszterelnökség idei médiavásárlását - az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
Szabó Zsuzsanna, 2014. március 12. szerda, 15:18
Fotó: Napi.hu

A hirdetmény közzétételével indult tárgyalásos közbeszerzés nyertesének feladata - egyebek mellett - a média- és márkakommunikációs stratégia kidolgozása, a médiakampányok tervezése, a médiavásárlás, az online médiavásárlás és az online kampányok megtervezése, kivitelezése. A kampányokat utólag értékelni kell, a nyertes feladata a telefonos ügyfélszolgálat működtetése is. A 700 millió forint keretösszegnek számít, amely 90 százalékkal emelhető.

HOZZÁSZÓLÁSOK