Újabb állami megbízást nyert el a volt MFB-vezér cége

A volt MFB-vezér cégét, az I.M.G. Inter Media Group Kft.-t hirdették ki nyertesnek az októberi népszámláláshoz kapcsolódó médiakommunikációs és pr-feladatok ellátására kiírt közbeszerzésen.
NAPI, 2011. augusztus 1. hétfő, 15:45
Fotó: Napi.hu

Újabb állami megbízást nyert el az I.M.G. Inter Media Group Reklám, Szolgáltató és Kereskedelmi Kft., ezúttal a Központi Statisztikai Hivatal (KSH) nettó 177 millió forint keretösszegben kiírt médiatenderén szerepelt sikeresen - derül ki a KSH közbeszerzési tájékoztatójából.

Az Opten cégtárának adatai szerint a 2002-ben alapított cég Somogyi Miklós ügyvezető kisebbségi, valamint 2010 júliusától Patonai Péter minősített többségű tulajdonában van. Patonai az állami tulajdonú Magyar Fejlesztési Bank Zrt. elnök-vezérigazgatója volt az első Orbán-kormány idején.

A KSH megbízásának része a népszavazás médiastratégiájának kialakítása, a médiatervezés és felületvásárlás (pr filmek, tv spotok, interjúk megjelentetése az országos és regionális televíziókban, rádiókban, nyomtatott sajtóban, vírusfilmek, reklámbannerek, hirdetések és blogok elhelyezése internetes felületeken, valamint köztéri hirdetések kihelyezése).

Sokba kerül a népszámlálás
Mintegy tizenkilenc milliárd forintba kerül az októberi, immár 15. magyar népszámlálás előkészítése és lebonyolítása az azt megelőző próbanépszámlálásokkal együtt.

A céggel márciusban nettó 272 millió forint keretösszegben kötött megállapodást a Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium a média- és márkakommunikációs stratégiájának kidolgozására, kampányok tervezésére, médiavásárlásra és kutatások elkészítésére. A szerződést az EU soros elnökség lakossági ernyőkommunikációjához kapcsolódó média- és reklámügynökségi, valamint online szolgáltatási feladatok elvégzésére kiírt közbeszerzés első részének eredményeként kötötték meg.

Az I.M.G. nyerte meg február végén a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Új Széchenyi-terv pályázatainak meghirdetéséhez kapcsolódó médiavásárlási és médiaügynökségi feladatokra kiírt eljárását is, nettó 24,9 millió forintért.

Az ügynökséget találta a legalkalmasabbnak a Budapesti Fesztiválközpont Nonprofit Kft. is az óriásplakátjai, citylight- és telefonfülke-hirdetései kihelyezésére is, a cég az év végéig nettó 21 millió forintért látja el ezt a munkát.

A Kreatív Online információ szerint az I.M.G. nyerte meg májusban a Café Médiával közösen a Mol Nyrt. meghívásos médiatenderét is, amelyen offline területre (tévé-, rádió-, print- és közterületi hirdetésekre vonatkozó médiafeladatokra) kerestek ügynökséget. A cégekkel 2012 végéig kötöttek keretszerződést.

A cég nyerte meg tavaly júliusban a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) Zrt. közzétételi kötelezettségével kapcsolatos médiatervezési és médiavásárlási feladatok ellátása kiírt közbeszerzését is, nettó 80 millió forint keretösszegben - derül ki az uniós közbeszerzési értesítőből.

Az I.M.G. tavaly mintegy 1,5 milliárd forintos nettó árbevételt ért el, ami közel 300 millióval haladja meg a 2009-es bevételét. Mérleg szerinti eredménye 15 millió forintra csökkent az előző évi 26 millióról - derül ki az e-beszámoló adataiból. A cég kötelezettségállománya meghaladta a 645 millió forintot.

HOZZÁSZÓLÁSOK