A Közbeszerzési Értesítőben megjelent két eredmény tájékoztató közül az első a 47-es számú főút Hódmezővásárhelyt elkerülő szakasza, amelyet előbb meg kell tervezni, majd pedig meg is kell építeni azt. A 12,7 kilométer hosszú, kétszer egysávos út tervezési sebessége 110, míg a megengedett sebessége 90 kilométer lesz óránként.

Az értékelésnél 75 súlyszámot értek a minőségi kritériumok, míg az ár 50 súlyszámmal esett latba. Így nyert a becsült 28,5 milliárd forint helyett 27 milliárd 941 millió forinttal a Colas Út Zrt., a Délút Kft., a Colas Hungária Zrt. valamint a Colas Közlekedésépítési Kft. A nyertesekkel a szerződést a NIF október 24-én kötötte meg.

Ajánlatot tett még a Duna Aszfalt Kft., a Swietelsky Magyarország Kft., az Euroaszfalt Építő és szolgáltató Kft, valamint az SDD konzorcium, amelynek tagjai a Dömper Kft., a Subterra-Raab Kft. illetve a Pannon-Doprastav Kft.

Az M4-es autópálya Berettyóújfalu és Nagykereki (az országhatár) közötti szakasz kivitelezésének az első ütemét pedig a becsült  13 milliárd forinttal szemben 15,2 milliárd forinttal a Hódút Kft. és a Duna Aszfalt Kft. nyerte. Velük a szerződést október 25-én kötötte meg a NIF.

Ez a kétszer két forgalmi sávos autópálya 3 kilométer hosszú lesz. Ajánlatot tett még az előző útépítésen is vesztes SDD konzorcium, továbbá a Swietelsky Magyarország Kft. és a Colas Hungária Zrt. is.