Feljelentették a Wizz Air földi kiszolgálóját

Volt, aki nem elégedett meg a Wizz Air megértő közleményével, a rendőrséghez fordult és büntetőfeljelentést tett a fapados légitársaság földi kiszolgáló partnere, a Malév Ground Handling Zrt. ellen - írta az Index.hu.
Domokos László, 2019. augusztus 29. csütörtök, 07:57
Fotó: Napi.hu - Képünk illusztráció.

A feljelentést augusztus 22-én a XVIII. kerületi Rendőrkapitányságon tették számviteli rendjének megsértése és más bűncselekmények miatt - tudta meg a portál. Egyelőre nem döntöttek arról, hogy indítanak-e büntetőeljárást.

Augusztus elején derült ki ugyanis, hogy Budapesten a Wizz Air weboldalán szereplő díj több mint kétszeresét szedi be a légitársasággal szerződésben álló cég azoktól az utasoktól, akik elfelejtettek online becsekkolni.

A fapados hivatalos oldala szerint ugyanis a feledékeny utasoknak ilyenkor 30 eurót (9900 forint) kell fizetniük, a légitársaság földi kiszolgáló partnere viszont fejenként már 20 ezer forintot kért a személyes becsekkolásért.

Bár a sorozatos átverések miatt úgy tudjuk a Wizz Airnél hónapok óta hegyekben álltak a panaszok, a cégnél csak a botrány kirobbanása után léptek és azt közölték, hogy "az üzletpolitikájukkal nem összeegyeztethető, ha utasaiknak a feltüntetettől eltérő összeget számolnak fel, vagy a meghirdetettől eltérő szolgáltatást értékesítenek.″ A helyzetet pedig azóta is vizsgálják.

HOZZÁSZÓLÁSOK