Megszüntette a marketing- és pr-kampányok előkészítésére és kivitelezésére februárban kiírt közbeszerzési eljárását a MÁV-Start Vasúti Személyszállító Zrt. A megbízás az év végéig, 50 millió, opcionálisan plusz 50 millió forint keretösszegben legalább kétféle integrált kampány lebonyolítására szólt, továbbá szórólapok és menetrendi anyagok gyártására, valamint promóciós feladatokra (hirdetések megjelentetésére, nyereményjátékok és dm-akciók szervezésére). A munka része a kreatív tervek elkészítése, a médiaterv összeállítása és a médiavásárlás is. A tender visszavonását a MÁV Zrt. kommunikációs igazgatósága lapunknak a csoportszintű működésből származó előnyök érvényesítésével indokolta, így a beszerzést a közeljövőben ismét kiírják, de akkor már csoportszinten, nem csak a MÁV-Startra vonatkozóan, a keretösszeget és a szolgáltatási kört újra meghatározva. A közbeszerzési felhívásból kiderül, hogy a médiavásárlásra vonatkozó ajánlatot a legnagyobb példányszámú lapokra, országos rádiókra és tévékre, a Budapestre bevezető utak mentén kihelyezett óriásplakátokra, a nagykörúti villamos megállóiban citylightokra és a vasúti pályaudvarok metrólejáróinak felületeire vonatkozóan kellett volna megtenniük az ajánlattevőknek.