Az Európai Bizottság eredeti javaslata alapján 2025-re 15 százalékkal, míg 2030-ra 30 százalékkal kellene mérsékelni az új nehézgépjárművek által kibocsátható szén-dioxid mennyiségét a 2021-re előirányzott értékhez képest.
Az Európai Parlament azonban ennél ambiciózusabb csökkentést írna elő: 2025-re 20 százalékot, 2030-ra pedig 35 százalékot.
A gyártóknak emellett biztosítaniuk kellene, hogy 2030-ra a zéró- és alacsony kibocsátású járművek tegyék ki az eladásaik legalább 20 százalékát. 2025-re az 5 százalékos célértéket kellene elérni.
Az új városi buszoknak 2025-re a fele, 2030-ra pedig a háromnegyede elektromos kellene, hogy legyen.
Legolvasottabb

Rálát a NAV a külföldi bankszámlákra is

Az álomfizetés diploma nélkül is elérhető

Ki hitte volna, hogy ez a legstabilabb valuta a kontinensen, az euró után

Beszakadt a forint

Valami gyanúsra lett figyelmes a Wizz Air jegyeladásainál a GVH

A Pick Szeged elmondta, miért drágább a szalámi Magyarországon, mint Németországban

Messze nincs még vége a törökországi katasztrófának
