A nemzetközi tanácsadó cég elemzői úgy látják, hogy a következő négy-öt évben 75 ezer munkahely szűnhet meg Nyugat-Európában; hangsúlyozottan ott, mert Kelet-Európában még feljövőben van az ágazat. Rámutattak: sok vállalat termelését egyre inkább Ázsiába, illetve Kelet-Európába helyezi át.
A Roland Berger arra számít, hogy Nyugat-Európában tovább fog csökkenni az autógyártás: 2016-ban 13 millió darabra a 2007. évi 16 millióról.
Legolvasottabb

Olajembargó: cselhez folyamodhat az EU

Adategyeztetés: szüneteltethetik a nyugdíját annak, aki ezt elmulasztja
Hatósági áras üzemanyagok: nem várt probléma az OMV-nél

Szigorú szabályok léptek életbe szombaton: szinte minden boltra és termékre érvényes

Így lehet kijátszani az új benzinárszabályt

A Mol kéréssel fordult a magyar autósokhoz

Új autómárka jelent meg Magyarországon, 20 kereskedés nyílik
