Ez a 2004-es profithoz képest több mint 20 százalékos növekedést jelent; az árbevétel - a cég számára kedvező árfolyamváltozásoknak is közönhetően - 7,5 százalékkal, 91,1 milliárd frankra emelkedett. A Reuters elemzői 92,1 milliárd frankos árbevételre és 7,99 milliárd frankor profitra számítottak. A többek között a KitKat csokoládékról és a Nescafé instant kávékról ismert cég költségei a magasabb energia- és alapanyagárak miatt 2005 folyamán jelentősen emelkedtek. A várakozásoktól kissé elmaradó európai eredményeket az egyesült álamokbeli és az ázsiai eladások bővülése ellensúlyozta. Az árbevétel növekedéséhez jelentősen hozzájárult, hogy a dollár az év folyamán 15 százalékkal erősödött a svájci frankhoz képest, a Nestlé ugyanis forgalmának mintegy a felét dollárban könyveli el. A Nestlé részvényárfolyama 2005 folyamán 32 százalékkal emelkedett, amivel mindkét nagy riválisát megelőzte: a brit-holland Unilever kurzusa 17, a francia Danone-é pedig 30 százalékkal erősödött.