A Magyar Nemzetben megjelent állítások hamisak, kitalációk – reagált a légitársaság a lapban megjelent cikkre, miszerint az extraprofit miatt emelkedő árak miatt tömegek váltották volna vissza jegyeiket.

Kevesebb, mint a Ryanair július 1. után utazó ügyfeleinek 3 százaléka döntött a törlés mellett. Ezeket az üresedéseket most a cég ismét felkínálja értékesítésre a magyar családok számára.

A Magyar Nemzet cikkében 60 százalékos törlési rátára hivatkoztak.

Ebből az is kiderül, hogy a 97 százalék inkább megfizeti Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter „kamu és idióta extrapofit adóját” amit a veszteséges légitársaságokra vetne ki, ami több ezer magyar család számára drágítja meg az utazást, akiknek a fapados légitársaságok jelentik a legjobb megoldást, hogy barátaikat és hozzátartozóikat meglátogathassák Európában.

Nagy Mártonnak bocsánatot kellene kérnie azoktól a családoktól, akik most kénytelenek drágábban utazni az ostoba adógyűjtési mutatványa miatt- áll a társaság közleményében.

A magyar kormány versenyfelügyeleti vizsgálatot indít légitársasággal szemben, amely vezetője, Michael O'leary éles szavakkal kritizálta a magyar kormány döntését a légitársaságok bevonásáról a különadók hatálya alá.

A Ryanair vezérigazgatójának stílusa elfogadhatatlan és hagy maga után kivetni valót. Bárcsak akkor is ilyen gyorsan születnének meg a légitársaság válaszai, amikor a magyar állampolgárok fordulnak hozzá ügyfélpanasszal - üzente Nagy Márton gazdaságfejlesztési miniszter Michael O'Leary Ryanair-vezérnek, aki az "extraprofitadót" illette kritikával.