A BMW augusztusi eladásai a prémium kategóriában 11,1 százalékkal, míg a Mini iránt jelentősen megnőtt kereslet következtében a kisautó kategóriában 24 százalékkal nőttek az előző hónaphoz képest. A cég 85 003 darab BWM márkajelzésű autót értékesített a nyár utolsó hónapjában, ezzel tovább növelte előnyét a Volkswagen-csoport prémium kategóriás márkájával, az Audival szemben. A BWM-csoport összesen 99 755 autót adott el augusztusban, 12,9 százalékos eladási növekedést produkálva ezzel az előző hónaphoz képest, ezzel lekörözve a Mercedes-csoport 96 200 autós összesített eladásait. Az Audi 4,2 százalékos augusztusi forgalomnövekedésével, 66 400 eladott gépkocsijával mindössze harmadik az európai prémium márkák versenyében, hiszen a Mercedes-Benz márkák augusztusi eladásainak 9,1 százalékos növekedésével a Daimlernek 89 100 prémium kategóriás autót sikerült értékesítenie.
QP | Quality Placement