A Népszabadság információi szerint a társaság alaposan fel akar készülni a vásárlókért vívott küzdelemre, ezért a korábban tervezett 2007-tel szemben csak 2008-ban jelenik meg a hazai piacon. A hírek szerint az Aldi már országszerte 30-40 telket megszerzett, de ahhoz, hogy bemutatkozása sikeres legyen, több üzletre lenne szüksége. A lap szerint a német társaság fontolgatja, hogy egy működő diszkontláncot is bekebelez, mivel a konkurencia intenzív terjeszkedése miatt a boltnyitásra alkalmas ingatlanokból már nem túl nagy a kínálat. Egyelőre az sem bizonyos, hogy Magyarországon milyen név alatt fut majd a hálózat. A társaság ugyanis nemzetközi piacon az Aldi nevet használja, ám a magyar működést Ausztriából irányítják majd, ahol a láncot Hoferként ismerik. A piacra lépés elhalasztása ellenére a magyar leánycég felépítése gőzerővel folyik. A Mai Piac értesülései szerint az itteni társaság osztrák irányítóit már kiválasztották, és januárban a magyar vezetők képzése is elkezdődött.