A cég utasainak 85 százaléka az interneten foglalja le jegyét, a fennmaradó 15 százalék utas még mindig a call centeren keresztül vásárol annak ellenére, hogy a telefonos foglalásért a SkyEurope, akárcsak minden légitársaság néhány száz forint többletköltséget számol fel - derül ki a társaság sajtóközleményéből. A cég szerint a magyarországi internetes kultúra fejlődésével még tovább növekszik majd világhálón való vásárlók száma, amely jótékonyan hat majd az utazási piacra is. A légitársaság célja, hogy néhány éven belül mindenki a neten vásárolja meg repülőjegyét. A SkyEurope történetének eddigi legsikeresebb őszi hónapja volt az október, 2006. októberében összesen 226 714 utast szállított a cég, amely 49,7 százalékos növekedést eredményezett, összehasonlítva a tavalyi év azonos időszakának adataival. A 2006. októberrel záruló 12 hónapos időszakban, a légitársaság, 2,63 millió utast szállított, ez 48,4 százalékos növekedést jelent összehasonlítva az előző 12 hónap adatával.
QP | Quality Placement