A cég honlapján közölt adatok szerint 523 millió eurós eredményük 8 százalékkal alacsonyabb, mint az egy évvel korábbi 569 milliós nyereség. Az utasaik száma 3 százalékkal, 81,7 millióra emelkedett, járataik átlagos töltöttségi mutatója 83 százalékra nőtt (plusz 1 százalék), árbevételük pedig 3 százalékos növekedéssel, 5 milliárd euró volt.
Micheal O'Leary vezérigazgató az adatokat értékelve kiemelte, hogy a cég 121 új útvonalat és nyolc új bázist nyitott, 180 Boeinget rendelt és úgy érte el az 523 millió eurós nyereségét, hogy az átlagos viteldíjak 4 százalékkal csökkentek.
A tavalyinál kisebb nyereség okaként a viteldíjak csökkenése mellett a magasabb kerozinköltséget jelölte meg. Ezzel kapcsolatban jelezte: 2015-ös üzemanyagköltségük 70 millió euróval csökkenhet a kedvezőbb világpiaci ár és a gyengébb dollár miatt.
A Ryanair arra számít, hogy a 2015-ös pénzügyi évben utasforgalmuk 4 százalékos emelkedéssel 84,6 millióra, járataik töltöttsége pedig 85 százalékra nő a kisebb mértékű kapacitás-bővítés és 2 százalékos viteldíj-emelkedés mellett.
A Ryanair naponta közel 1600 járatot üzemeltet 68 bázisáról 30 ország 186 célállomásra. Flottája háromszáz Boeing 737-800-as gépből áll, és 9 ezer alkalmazottat foglalkoztat.
Legolvasottabb

Özönlenek az ukrán határhoz az orosz katonák, a lakosságot is evakuálják?

Vakcinák: Kína megrendítő beismerést tett a hatékonyságról

Figyelmeztetést kaptak a kínai vakcinával oltottak: "védekezzen úgy, mintha nem lenne beoltva"

Kitört a vírus negyedik hulláma, vörös riasztás Iránban

Meddig véd a Pfizer-vakcina?

Elkezdődött a lassú pusztulás, visszasírják még az EU-t

Kétmillió magyar nem oltatná magát, kiderült, hogy kik

Orosz vakcina: csak kampánytrükk a német beszerzés a francia kormány szerint
