A második legnagyobb európai ruházati nagykereskedő a már tavaly júliusban is meglévő boltjaiban – az árfolyamingadozások hatását kiszűrve – 10 százalékkal több bevételt termelt idén júliusban, ami messze meghaladja az átlagosan 1,7 százalékos árbevétel-növelésre számító elemzők becsléseit. A cég teljes árbevétele 21 százalékkal nőtt, miközben a Reuters által elemzők csupán 11,7 százalékos javulásra számítottak (a svéd vállalat csupán százalékban teszi közzé árbevételének alakulását). Luca Solca, a Sanford C. Bernstein elemzője pozitív fejleményként értékelte a H&M által nem kommentált adatot, várakozása szerint azonban a ruházati nagykereskedő nagyarányú árcsökkentésekre kényszerül majd a második félévben, ami nem fog jót tenni a cég jövedelmezőségének. Soren Hansen, a Sydbank koppenhágai elemzője szerint a svédek jól sikerült katalógusa és a tavalyihoz képest jobb fogyasztói hangulat mellett a melegebb nyár is közrejátszik a kirobbanó forgalomnövekedésben. A H&M fő riválisa az amerikai piacon, a GAP Inc. az egy éve meglévő üzleteiben csupán 1 százalékkal, teljes hálózatában pedig 3 százalékkal tudta növelni árbevételét; a legnagyobb brit vetélytárs, a Next Plc pedig "jelentős forgalomcsökkenésről" tájékoztatta. A cég részvényei a hír hatására 4,7 százalékot emelkedtek a stockholmi tőzsdén.