Az utasoknak - külön kérésre - továbbra is lehetőségük van a bankszámlájukra vagy bankkártyájukra visszakérni a viteldíj 100 százalékát, amely azonban hosszabb időt vehet igénybe - közölte a légitársaság.

Az automatikus visszatérítési folyamat bevezetésével párhuzamosan a cég legkésőbb 2020. április 14-én átmenetileg felfüggeszti online igénybejelentő rendszerét a wizzair.com honlapon, hogy kezelni tudja az igénybejelentések közel százszorosára emelkedő volumenét.

QP | Quality Placement

A Wizz Air ugyanakkor szeretné megnyugtatni az utasokat, hogy ha a szokásosnál lassabban is, de munkatársai idővel minden igénybejelentést feldolgoznak, és az érintett utasok visszakapják a törölt járatokra foglalt jegyek viteldíját.

A Wizz megkéri az utazási irodákat, hogy lépjenek kapcsolatba a légitársaság telefonos ügyfélszolgálatával. Az utazási irodán vagy online utazási irodán keresztül foglaló utasokat pedig arra kérik, hogy lépjenek kapcsolatban a céggel, ahol a jegyüket vásárolták.

Kérik, hogy használják az utasok az e-mailekben linkelt önkiszolgáló platformokat, hogy mérsékelni lehessen a már így is rendkívül túlterhelt telefonos ügyfélszolgálat forgalmát.