A mostani, hat éve a legnagyobb mértékű visszahívás azonban elsősorban Japánban forgalmazott furgonokra vonatkozik, több mint egy tucatnyi modellt érint a szigetországban.
A Reuters által megkérdezett elemzők szerint ezzel újabb pofont kapott a világ legnagyobb autógyártója, amely a tavalyi, számos halálos balesettel összefüggésbe hozott gázpedál-problémák után csak nehezen tudja meggyőzni a befektetőket minőségellenőrzési rendszerének helyességéről.
Legutóbb tavaly októberben hívtak vissza 1,66 millió autót, elsősorban az észak-amerikai piacon. 2009 vége óta már 16 millió autót hívott vissza a japán autógyártó.
A vállalat részvényárfolyama a bejelentést követően zuhanásba kezdett, a tokiói tőzsdén végül 1,88 százalékos csökkenéssel zárt.
Legolvasottabb

A Mol is elengedi az orosz olajat, már belevágnak a leválásba

Így szúrhat ki minket a NAV a sok százezer adózó közül, érdemes tudni róla

A nyugdíjakhoz is hozzányúlnának Matolcsyék

Újabb hírek érkeztek Putyin egészségi állapotáról

Kétségbeesettnek tűnő lépés az oroszoktól

Pakson megjelentek az amerikaiak, hogy kiváltsák az orosz fűtőanyagot
Eddig csak beszéltek róla, de most tényleg megindult a nagy hazavándorlás
