A Mol a tavalyihoz képest - három helyet rontva - a 129., a Magyar Telekom - két helyet javítva - a 475. helyen áll. A lista éllovasa változatlanul a Royal Dutch Shell, az első három helyet európai olajipari cégek foglalják el, a negyedik helyen a Volkswagen, az ötödiken a francia Carrefour található. A német üzleti lap ugyanakkor kiemeli: a haszonkulcsot (a forgalom és a profit arányát) illetően az orosz cégek teljesítettek a legjobban: míg a listán szereplő cégek forgalmukhoz képest átlagosan 4,9 százalékos adózott eredményt tudtak tavaly felmutatni, az orosz cégek esetében ez az arány 13,7 százalék volt. A Handelsblatt szerint az orosz vállalatok elsősorban az amerikai mintára végrehajtott kemény költségcsökkentéseknek és leépítéseknek köszönhetően jöttek ki jól a globális gazdasági válságból. Az európai cégek nyereségtermelő képessége tavaly átlagosan 18 százalékkal volt gyengébb, mint 2008-ban, az oroszoké viszont átlagosan 2 százalékponttal javult. A legjobb nyereségtermelő képességgel rendelkező európai cégek 30 százaléka orosz vállalkozás volt tavaly.