Az egyetlen rendszeresen repülő szuperszónikus utasszállító gépmadár pályafutása végének kezdetét a három évvel ezelőtti párizsi katasztrófa jelentette. A Charles de Gaulle repülőtér közelében történt balesetben 113 ember halt meg, ezután csökkenni kezdett az utasok bizalma, ami a jegyeladások visszaesésében is megmutatkozott. Ez végképp hazavágta az amúgy is törékeny pénzügyi hetteret, a BA - és az Air France - már nem állta a magas költségeket. A gép utoljára pénteken repüli át az Atlanti-óceánt, többnyire vendégekkel és VIP-utasokkal a fedélzetén; helyi idő szerint reggel 7-kor startol a JFK-ról. Az utolsó menetrendszerű járat csütörtökön lesz. Mindeközben Nagy-Britannián belül egyhetes road-show-t repül a Concorde, az első állomás hétfőn Birmingham volt, az utolsó pénteken Edinburgh lesz. A repülőgép először 1969 májusában Toulouse-ból emelkedett a levegőbe és 27 percet töltött fenn. A Concorde 27 éven keresztül repült a BA menetrendszerű járataként, az első járat Londonból Bahreinbe közlekedett (az Air France Párizsból Rio de Janeiróba indította első járatát).