Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A városokban élő fiatal kínai nők képesek akár egész havi fizetésüknek megfelelő összeget fizetni egy divatos mobiltelefonért, szívesen utaznak és költik a pénzüket kulturális eseményekre, autókra, illetve a rekreációs szolgáltatásokra.
Egyes helyi szakértők szerint a kellő jövedelemmel rendelkező hölgyek bármit megvesznek, amit a reklámok ajánlanak nekik. Egyikük azt nyilatkozta újságíróknak, hogy szülei ugyan takarékoskodásra biztatták, de úgy véli, ha keményen dolgozik, akkor elég jól fog keresni a jövőben is, így nem lesznek gondjai, ha most fenekére ver a fizetésének. Mint mondta anyja példáját veszi alapul, hiszen amikor ő fiatal volt, Kína igen szegény ország volt...
Velejárója a hölgyek költekezési hajlamának, hogy ők döntik el, mely márkák lesznek sikeresek a világ legnépesebb országában. A Nokia, a Coca-Cola, a Swatch, illetve az olyan luxusmárkák, mint a Christian Dior és mások, mind az ő kegyeik megnyerésén keresztül növelhetik eladásaikat.
A kiskereskedelmi forgalom 15,7 százalékkal nőtt az idei év első nyolc hónapjában Kínában, ami az urbanizáció terjedésének köszönhető. A fiatal nők a gyors gazdasági növekedés nyomán könnyen szabadulnak tradicionális kötöttségeiktől. A Credit Suisse becslése szerint a 20-29 évesek havi bére 34 százalékkal nőtt 2006-ban, miközben az átlagos emelkedés csak 18 százalék volt.
A legmodernebb endoszkópok segítenek felismerni a rosszindulatú elváltozásokat, így időben diagnosztizálható és jó eséllyel...
Amerikai piacra gyártott Teslák, a Mexikóban gyártott Fiat 500e villanyautó, számos Toyota-modell és az eleve kizárólag az Egyesült Államokba szánt típusok, Dodge-ok, Cadillac-ek....