Egyre nyereségesebb a Colgate

A Colgate-Palmolive fogyasztási cikkeket gyártó vállalat második negyedéves nettó nyeresége 561,6 millió dollárra nőtt.
NAPI, 2009. július 30. csütörtök, 17:17
Fotó:

A Colgate-Palmolive nettó nyeresége az év második negyedévében 13,7 százalékkal, 561,6 millió dollárra, részvényeként 1,07 dollárra növekedett, az előző megegyező időszaki 493,8 millió dolláros, részvényenkénti 92 centes nyereséghez képest.

Az eladások nettó bevétele 5,5 százalékkal, 3,75 milliárd dollárra esett vissza a 2008 második negyedévhez képest.

A Colgate részvényenkénti nyeresége 98 cent lett.

Elemzők a cég árbevételét részvényeként 98 centre várták, 3,83 milliárd dollár értékű forgalom mellett.

HOZZÁSZÓLÁSOK