A múlt héten a német sportszergyártó erős számokat hozott nyilvánosságra és megemelte várakozásaikat is: a menedzsment előrejelzése szerint az értékesítések idén 8 százalékkal nőhetnek a tavalyi 10,4 milliárd euróról. A Nike ugyanakkor szintén kifejezetten jó eredményeket közölt: a májusig tartó üzleti év során 19 milliárd dollárt tett ki a vállalat árbevétele. Az Adidas célja, hogy 2015-re átvegye a piaci elsőséget a Nike-tól, ehhez 17 milliárd euróra szeretnék növelni az eladásaikat. Célunk, hogy az értékesítések növekedése meghaladja az átlagos piaci bővülést, és átvegyük a fő versenytárstól a piacvezetői pozíciót - mondta Hernert Hainer, az Adidas ügyvezető elnöke. A "Route 2015" stratégia célja, hogy a vállalat nyeresége évente 15 százalékkal bővüljön, ami meghaladná az eladásokét a tervek szerint.