A társaság elnöke, Osamu Suzuki válaszul a kereslet csökkenésére a termelés visszafogásával válaszolt, s a nem termelő egységeknél három naposra csökkentette a munkahetet, hogy csökkentse a munkaerő költséget. A japán és az amerikai piac visszaesése a tudósítás szerint nem tudta ellensúlyozni az indiai kereslet növekedését.
Egy elemző szerint ugyan a Suzuki is megérzi a válság hatásait, azonban jóval kevésbé érinti az a versenytársaknál, mivel kisautói iránt a kereslet nem csökkent olyan mértékben, mint a drágább, nagyobb járművek iránt.
Az indiai piac ebből a szempontból erős, a cég 54 százalékos részesdéssel bír a Maruti Suzuki India Ltd-ben, amely a helyi piac mintegy felét uralja eladásokban. Az indiai eladások 18 százalékkal emelkedtek a negyedév folyamán, a cég két új Maruti modellt dobott piacra a múlt évben, amelyek a jelek szerint igen sikeresen szerepelnek. Az előző negyedévben 10 százalékkal nőtt a csoport árbevétele a szubkontinensen. Az amerikai piacon 60 százalékkal estek vissza az eladások az első hat hónapban.
A Suzuki megerősítette idei előrejelzését, amely 5 milliárd jenes profitcsökkenésről szólt a visszaeső amerikai kereslet és az erős jen miatt. A jen mintegy 7 százalékkal volt erősebb a negyedév folyamán a dollárral szemben, mint egy évvel korábban, az erős árfolyam 22 milliárd jenes operatív veszteséget hozott a cégnek az időszakban.