Még mindig nagyon jó üzlet Barbie babát gyártani

A szakértők által vártnál nagyobb volt a Mattel amerikai játékgyártó forgalma az idei első negyedévben, miután megugrott a kereslet több vezető terméke, így például a Barbie babák és a Hot Wheels autómodellek iránt.
Dzindzisz Sztefan, 2018. április 27. péntek, 08:14
Fotó: Reuters

A Mattel negyedéves forgalma 737,9 millió dollárra nőtt az egy évvel korábbi 735,6 millió dollárról. Szakértők 688 millió dollárral számoltak - írja az MTI. A cég vesztesége 311,3 millió dollárra, részvényenként 90 centre emelkedett a március végével záródott három hónapban a tavalyi első negyedévi 113,2 millió dollárról, részvényenként 33 centről.

A piac által inkább figyelemmel követett egyszeri tételek nélküli részvényarányos veszteség 60 cent lett, nagyobb a szakértők által várt 39 centnél.

A Barbie babák eladása a negyedévben 24 százalékkal, a Hot Wheels autómodelleké pedig 15 százalékkal bővült.

A Mattel a csütörtöki New York-i tőzsdezárás után ismertette negyedéves adatait, a cég árfolyama a tőzsdeidőn túli elektronikus kereskedésben mintegy négy százalékos pluszban állt.

HOZZÁSZÓLÁSOK