A 3D-s mozizás népszerűsége felkeltette az érdeklődést a 3D-s tévézés iránt, ám az amerikai pcmag internetes portál szerint egyelőre alapos megfontolást igényel, mielőtt valaki belevág egy háromdimenziós élmény nyújtására képes tévékészülék megvásárlásába.

A legfontosabb szempont, amit mérlegelnie kell, az azonos tudású 2D-s és 3D-s berendezések közötti árkülönbség. A Panasonic 125 centiméteres képátlójú tévéje 3D-s képességekkel 2600 dollárba kerül, míg ugyanaz a típus 2D-ben megúszható 1500 dollárból. A plusz ugyan magában foglal néhány szemüveget is, de különbség így sem kicsi.

A Samsung ugyan csak 300 dollárral kér többet 140 centis képátlójú tévéjének magasabb tudású változatáért - 3300 dollár 3000 helyett -, de nem ad szemüveget. Ebből egy 150, egy pár 350 dollártért kapható, igaz, az utóbbihoz adnak még egy horrorscifit is 3D-s változatban. A Samsung legolcsóbb Blu-ray videolejátszója 400 dollárba kerül.

A probléma része, hogy mivel a 3D gyors képalkotást feltételez, a gyártók először a legjobb tévéik új változatát készítik el, ami a drágát drágítja. Míg a 2D-s készülékek és a Blu-ray videók értékesítésében az éles verseny lefelé kényszeríti az árakat, ez az új piacon egyelőre nem működik. Ugyanakkor a 3D-s tévéken a 2D-s filmek is élvezhetőbbek.