Mire készül a Tesco Magyarországon?

A Tesco tervei szerint megduplázná a következő öt évben a kelet-közép-európai régióban kereskedelmi területét - írja a Reuters.
NAPI, 2010. november 23. kedd, 13:33

A brit kereskedelmi vállalat jelenleg 2,2 millió négyzetméter kereskedelmi területtel rendelkezik a régióban, ez 2014-15-re 4,1 millióra növelnék. Ezen túl, tervezik a jelenlegi üzletek felújítását is - ezt arra alapozzák, hogy a négy legutóbb felújított üzlet heti forgalma 19 százalékkal emelkedett.

A csoport 850 üzletet üzemeltet Csehországban, Magyarországon, Lengyelországban, Szlovákiában és Törökországban, ahol 7,6 milliárdos eurós árbevételt ért el a februárral véget ért évben - ez a teljes árbevétel 12 százalékát adja.

A Tesco 16 évvel ezelőtt jelent meg Magyarországon. A Tesco Global Áruházak Zrt. jelenleg az ország legnagyobb kereskedelmi lánca, több mint 180 üzlete és 22 ezer munkavállalója van, tavalyi árbevétele mintegy 630 milliárd forint volt.

A Tescóhoz hasonlóan a többi vezető globális lánc is a gyorsan növekvő felzárkózó piacokra törekszik, hogy ellensúlyozza a Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban tapasztalt pangást.

HOZZÁSZÓLÁSOK
 

megalodon, 2010.11.23 14:08

Kacc kacc, sohasem fog az innen elmenni sőt még épít amig olyan bambák vagyunk, hogy engedélyezzük az új hiperek építését. Az hogy nem nyereséges meg a különadók (ami persze a versenytársakra is vonatkozik akik szintén hiperek vagyis szép lassan jövőre beemelnek mindent) az csak a blöff része, hogy nem fog beruházni stb....
A hozzászólások csak a Felhasználó véleményét tükrözik. Fórum moderációs elveinket itt olvashatja: https://www.napi.hu/info/adatvedelem.html