A cég nettó vesztesége 2002-ben 299 millió euró volt, míg az alaptevékenységből származó nyereség 19 százalékkal 1,42 milliárd euróra csökkent. A vállalat, mely az Airbus 80 százalékát birtokolja, azt reméli, hogy a veszteségek ellenére a magnyereséget tartani tudja az idei évben, a 300 gépre szóló polgári repülőmegrendeléseknek köszönhetően. Ez utóbbi nélkül (mely az idén először meghaladja a rivális Boeing megrendeléseinek számát), a vállalat biztosan veszteséges maradna, hisz visszaesett az európai hadiipari megrendelések száma, mely az EADS másik fő bevételi forrásának számít. Az űripari részleg a távközlési műholdak iránti érdeklődés megcsappanása miatt 268 millió euró veszteséget termelt, ám a korábbi 1 600, valamint a most bejelentett 1 700 fős leépítések nyomán az idén már nullszaldós működést vár a vállalat. A helikoptereket és a Eurofighter repülőgépet gyártó divízió működési nyeresége 15 százalékkal 261 millió euróra esett vissza. A cég részvényeinek értéke ma délelőtt történelmi mélypontra, 6,82 euróra süllyedt, miután az előzetes aggodalmak miatt a papírok értékének egyharmada már elpárolgott az utóbbi két hónap folyamán.