A Reuters által megkérdezett elemzők 135 millió euróra számítottak, egy évvel korábban a profit 70 millió euró volt. A cég a negyedév során 13,3 millió készüléket értékesített, ez 41 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbi adatot. Az átlagos készülékár az előző negyedévhez képest 4 százalékkal, 149 euóra nőtt. (Összehasonlításképpen: a piacvezető Nokia készülékeinek átlagára ugyanezen időszak alatt 99 euróról 103 euróra emelkedett.) A Sony Ericsson készülékek közül továbbra is népszerűek a 2005-ben piacra dobott, zenelejátszásra is alkalmas telefonok, a cég Japánban - a KDDI és az NTT DoCoMo szolgáltatókkal együttműködésben - főként a luxuskategóriában, a fejlődő országok piacán pedig elsősorban olcsóbb készülékeivel hódít. A Sony Ericsson árbevétele az első negyedévben az egy évvel korábbi több mint másfélszeresére, 1,99 milliárd euróra nőtt, a Reuters konszenzusa 1,87 milliárd euró volt.