A londoni kabinettel már jó ideje tárgyaló indiai Tata brit központú luxusdivíziója (Jaguar,Land Rover) ezzel megoldotta mind a rövid, mind a hosszú távú finanszírozási problémáit, a cég pedig úgy jutott friss tőkéhez, hogy nem kellett megalkudnia London szigorú feltételeivel a kölcsön érdekében. Sajtóértesülések szerint ugyanis az ígért kölcsön fejében a brit kormány vétójogot szerzett volna a Tata menedzsmentjének döntései felett. A Financial Times még júliusban adta hírül, hogy a brit kormányhoz benyújtott dokumentumok szerint a Jaguar Land Rover tavaly 1,11 milliárd dolláros veszteséget termelt a szigetországban, szemben az egy évvel korábban elért, nagyjából azonos mértékű, de pozitív előjelű eredménnyel. London mindenesetre segítőkészségéről biztosította a Tatát. Nagy-Britannia még januárban jelentette be, hogy az EIB 1,3 milliárd fontos forrásaival együtt akár 2,3 milliárd fontot is hajlandó a szigetország autóiparának megsegítésére fordítani.