A nettó profit 635 millió dollárról 817 millió dollárra nőtt, a bevétel 14 százalékos emelkedéssel 33,87 milliárd dollárról 38,71 milliárd dollárra változott. A bevétel növekedésében jelentős szerepe volt a Kínán belüli üzleti hatékonyság javulásának.

Bár az asztali személyi számítógépek (PC) globális piaca csökkent, a Lenovo PC-eladásai mégis 5 százalékkal emelkedtek egy év alatt és elérték az 55 millió egységet.

A Lenovo legnagyobb piaca Kína, előző évben innen származott az összesített bevétel 38 százaléka és a nyereség jelentős része. A kínai üzletág üzemi nyeresége 788 millió dollár volt, a Lenovo csoport teljes üzemi nyereségének 75 százaléka.

A stabil vállalati teljesítmény kiemelten fontos a Lenovonak, mert két nagyobb felvásárlása is éppen folyamatban van. A Lenovo januárban jelentette be, hogy megveszi a Google Motorola Mobility telekommunikációs eszközgyártó vállalatát, és felvásárolja az IBM szerverüzletágának egy részét.