Kibővítette felhasználói szabályzatát a Twitter annak érdekében, hogy a hirdetők minél könnyebben elérhessék a mikroblog-szolgáltató több millió látogatóját.
A két évvel ezelőtt kockázatitőke-befektetésként indult internetes vállalkozás havi 45 millió felhasználóval büszkélkedhet, s a mostani lehet az első olyan lépés, amely kimondottan a mikroblog-szolgáltatás üzleti lehetőségeit igyekszik kihasználni.
Piaci szakértők szerint azonban kétséges, hogy az online közösségi oldalak jelentősen növelni tudják-e hirdetési bevételeiket, ugyanis a cégek vonakodnak jól bejáratott márkaneveiket kiszámíthatatlan, jobbára offenzív és a felhasználók által generált tartalmak mellé helyezni.
A Twitter mindenesetre még egy csak nyitott lehetőségként kezeli, hogy beengedi a hirdetőket az oldalra.
A gazdaság és az üzleti élet legfrissebb hírei az Economx.hu hírlevelében.
Küldtünk Önnek egy emailt! Nyissa meg és kattintson a Feliratkozás linkre a feliratkozása megerősítéséhez.
Ezután megkapja az Economx.hu Hírleveleit reggel és este.