A legrégebbiek közé tartozó vásáron 14 ország 130 műkereskedése lesz jelen, köztük visszatérőként a Kálmán Makláry Fine Arts − a budapesti galéria az első és egyetlen résztvevő nemcsak Magyarországról, hanem az egész közép- és kelet-európai térségből.

A katalógus kiemeli a galéria fontos szerepét a második világháború után párizsi emigrációban hírnevet szerzett magyar mesterek újrafelfedezésében és népszerűsítésében. A lajstrom figyelemre méltó: Reigl Judit, Hantai Simon, Fiedler Ferenc, Réth Alfréd, Szenes Árpád, Rozsda Endre és Victor Vasarely mellé hozzáfűzik még a Bauhaus-tag Moholy-Nagy László, aztán Paul Kallos, Géza Szobel, Bálint Endre és Major Kamill után Csernus Tibor és a közelmúltban elhunyt Etienne Sándorfi nevét is. A külön oldalon három repró látható: Reigl Judittól a monumentális Mass writing (1959) gesztusfestménye, Réth Alfrédtól Az anyagok harmóniája című 1958-ban készült, vegyes anyagokból komponált kollázs, valamint Hantai Simontól az akril/vászon Gyűrődés (1982). A brüsszeli standon ott lesz még egyebek közt Reigl 1956-os, sokat reprodukált Robbanása − mondta el lapunknak Makláry Kálmán −, Hantai 1951-es Negyedik ablaka, Sándorfi Istvántól a sötét bőrű modell, Alizarine hiperrealista nőalakja (képünkön), valamint képviselteti magát a Falk Miksa utcai műkereskedés legutóbbi kiállításáról a koreai kortárs művésznő, Hur Kyung Ae is.

A BRAFA egészében a szokásosan széles választékot nyújtja, a súlypontot most is a festmények jelentik a régi mesterektől a kortársakig, mint ahogy a műtárgyanyag is a középkortól a XXI. századig ível. A genfi Charly Bailly galériás a vásár egyik fénypontjaként reklámozza ifjabb Jan Brueghel Tulipománia című képét: a XVII. századi virágrajongókat majmokként karikírozó festményt Bécsben, a Kinsky-palota novemberi aukcióján 25−50 ezer eurós becsértéksávból indították és jutalékkal együtt 92 500 euróért kelt el.