November végén mutatta be a SPAR vezetése új, prémium minőségű termékcsaládját, a SPAR Premium-ot. Az új sajátmárka logó jelenleg hatvan magas minőségű termékre kerül, amely az elkövetkező egy évben várhatóan százra bővül, és a cégvezetés tervei szerint további jellegzetes hazai termékekkel egészül ki. A termékcsalád november 24-étől kapható a SPAR-csoport áruházaiban.

Bejgli, szegedi paprika, kecskesajt, szatmári szilvalekvár Magyarországról

A magyar gasztronómia egyik jelképének számító, eredetvédett "szegedi fűszerpaprika-termő tájkörzetben" (Csongrád és Békés megye meghatározott részein) termesztett fűszerpaprika feldolgozása során régi hagyományokat ötvöznek a korszerű technológiákkal, hogy a termék a lehető legjobb minőségben kerüljön a fogyasztókhoz. A kecskesajt-válogatás alapanyaga, a kecsketej néhány kilométerre az UNESCO által 1979-ben bioszféra-rezervátummá  nyilvánított Kiskunsági Nemzeti Park belsejében elhelyezkedő kecskefarmról, az Európai Unió által létrehozott Natura 2000 területről származik. A SPAR Premium lekvárok gondos és szakszerű  gyümölcstermesztéssel és -feldolgozással érik el kiváló minőségüket, így a fogyasztók élvezhetik a régi idők házias ízeit. A lekvárok készítéséhez saját ültetvényről származó, illetve őstermelőktől felvásárolt, ellenőrzött minőségű  gyümölcsöt használnak fel. A penyigei szilva Szatmár-Beregből, az ízletes kajszi Zemplénből, a Hernád völgyéből, a birs Tarpáról, a csipkebogyó pedig a Tisza árteréről származik. A SPAR Premium bejgliket is első osztályú alapanyagokból, hagyományos módon, kézműves cukrászipari technológiával állítják elő.


Import sajt, olasz tészta, olívaolaj, balzsamecet és óriásgarnéla

A termékcsalád határon túlról érkező tagjai között olyan finomságok találhatók, mint a Bregenzi erdő menti sajtüzemből származó Bergkäse sajt, a különleges olasz gyártási módszerrel készült olívaolaj, az eredetvédett balzsamecet, a bivalymozzarella vagy az óriásgarnéla.

- Szándékaink szerint tovább bővülő egyedi termékválasztékkal bizonyítjuk, hogy a hazai kisebb és nagyobb vállalkozások is képesek a külföldiekkel egyenrangú prémium minőségű termékek előállítására, továbbá ilyen módon több, régebben kedvelt, de az idők során háttérbe szorult termék vagy elfeledett ízvilág ismét kedveltté tehető a fogyasztók számára. A magas élvezeti értékű finomságok ára pedig alatta marad más hasonló kategóriájú termékek árszintjének, így akár minden napra a legjobbat tudjuk nyújtani vásárlóinknak − mondta Feiner Péter, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója, hozzátéve, hogy az új márkatermékek nemcsak prémium minőségükkel, de esztétikus csomagolásukkal is figyelemfelkeltők.

Ezt támogatja a márka reklámkampánya, amelynek arca a James Bond-filmekkel világhírűvé vált nemzetközi sztár, Pierce Brosnan.

SPAR-márkatermékek minden kategóriában

A SPAR Magyarország Kft. 1997-ben kezdte el sajátmárkás termékeinek bevezetését és azóta is folyamatosan bővíti választékát. Az áruházlánc több mint kétezerféle SPAR sajátmárkás árucikket kínál üzleteiben. A vállalat − üzletpolitikai elveihez illeszkedve − sajátmárkás termékeinek nagyobb részét neves, a minőséget garantáló, magyar termelőcégek állítják elő. A cégcsoport sajátmárkás termékforgalmából a magyar áruk több mint 80 százalékkal részesednek. A vállalat sajátmárkás termékeinek forgalmazása során is fontosnak tartja az egészségtudatosságot, így az áruházláncok közül elsőként vezetett be speciális fogyasztói igényeket kielégítő termékcsaládokat. Ilyenek a SPAR Natur*pur biotermékek, a SPAR Vital márka, valamint a glutén- és laktózérzékeny vásárlók számára megoldást kínáló SPAR free from (valamitől mentes) árucsoport.

A sajátmárkás áruféleségek között minden vásárlói réteg megtalálja a pénztárcájának legmegfelelőbb árkategóriájú terméket. A kereskedőlánc diszkontáras termékcsaládja, az S-Budget termékcsalád 2008-as bevezetésekor az alapélelmiszerek kategóriájában 40 termékkel jelent meg a polcokon. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vevők nagy része az elmúlt két évben − elsősorban a gazdasági helyzet hatására − a nagyon kedvező ár−érték arányú sajátmárkás termékek felé fordult, így a bevezetés óta eltelt időszak bizonyította a termékcsalád létjogosultságát. Jelenleg közel négyszáz az S-Budget termékek száma. A legkedveltebb termékek között szerepel többek között az S-Budget tej, ásványvíz, tejföl, búzafinomliszt, darálthús és papír zsebkendő. A SPAR kiemelt szempontnak tartja, hogy ennél a termékcsoportnál is megbízható magyar gyártók közreműködésével, a minőségi elvekből nem engedve valósítsa meg a választék bővítését.

Ugyanakkor a SPAR-márkák között mind a food, mind pedig a non-food kategóriában találhatók exkluzív márkák is. Ilyen többek között a kiváló minőségű Regio kávé, a Pamina női higiéniai termékcsalád vagy a Rubin prémium minőségű háztartási textiláru.