Makláry Kálmán beszámolója szerint a nevét viselő galéria standján főleg Hantai Simon és Reigl Judit műveire találtak fontos vásárlókat, a kortársak közül pedig az Amerikából Budapestre visszatelepült Sam Havadtőy, illetve a koreai Hur Kyung Ae munkái mentek jól. A legfontosabb eredmény az, hogy sikerült a Guggenheim-gyűjteménybe juttatni Reigl Judit egyik alkotását, amely New Yorkban már szerepelni fog a júniusra tervezett "Art another kind" kiállításon. Ez a tárlat az amerikai és az európai absztrakt törekvések 1949 és 1960 közötti termését állítja párhuzamba, olyan mesterek révén, mint Jackson Pollock, Willem de Kooning, illetve Pierre Soulage.

A százharminc brüsszeli kiállító közül féltucatnyi párizsi galériás kínálatában szerepeltek a franciaországi magyar emigráció alkotóinak munkái. A Makláry Fine Arts közvetlen konkurenciájának tekinthető Galerie Berés Hantaitól számos "pliage" technikájú művet kínált 100−200 ezer euró közti árakon, míg a David Lévy & Associés egyetlen nagyméretű, ugyanilyen eljárással készült, 1969-es monokróm zöld Hantai-alkotásért nem kevesebb mint 380 ezer eurót kért. A Martin du Louvre galéria a katalógusban is reprodukálta Pandora szelencéje címmel az Erdélyből Párizsba emigrált Victor Brauner 1940 előtti, egzotikus fafajtákból készült kazettáját, Vörös Béla kőszobrát pedig 120 ezer euróért árulták. A Galerie Marcilhac Csáky József és Miklós Gusztáv szobrait vitte vásárra 50−150 ezer eurós sávban, a Galerie Fleury Réth Alfréd műveit kínálta 80−150 ezer euró között.