Cseriti - új jótékonysági márka

A legújabb hazai szociális és társadalmi márka: a CSERITI! Február közepén a HBLF XII. Pénzügyi Csúcstalálkozóján a pénzvilág képviselői találkozhattak először a jótékonysági márkával
NAPI, 2013. február 27. szerda, 09:29
Fotó:

A CSERITI a céges társadalmi felelősségvállalás (CSR) területén is új értékeket és új színt képvisel. Az Erste good.bee alapítvány szakmai támogatóként elsők között kötelezte el magát a márka mellett.A "márkázott jótékonyság" célja, hogy a CSERITI a közösségi összefogás, a társadalmi felelősségvállalás szimbólumává váljon.Elsődleges terepe és központi eleme az adománybolt, ami (az angolszász charity shophoz hasonlóan) tárgyadományokat nonprofit modellben árusító üzlet, illetve -hálózat. Az Adományháló-projekt Budapesten három, Pilisvörösváron egy adományboltot működtet tesztjelleggel, szociális szövetkezeti keretek között, CSERITI PONT néven.Lefektették a hálózati működés elveit és alapjait, így indították útjára a hétköznapi jótékonyság gondolatiságának üzenetét.A CSERITI adományháló egy új, szociális és jótékonysági márka, amely a társadalmi felelősségvállalás jegyében összetett, a fenntarthatóságot és tudatos fogyasztást szem előtt tartó tevékenységet folytat szociális szövetkezeti keretek között.

HOZZÁSZÓLÁSOK