A Citi Alapítvány 2001 óta eddig összesen 1,3 millió dollárral támogatta a gazdasági ismeretterjesztő programot Magyarországon. Idén 85 ezer dollárt fordítanak erre a célra. Összesen 362 iskolában több mint 146 ezer kisdiák tanulhat a modern pénzügyi-gazdasági tananyagokból. A programhoz csatlakozó iskolák számára korszerű technológián alapuló, innovatív oktatási stratégiákat és tananyagokat tesznek elérhetővé a képzés támogatására.

A JAM-mel közösen kidolgozott tananyagok a családi költségvetés, a bevételek és költségek, a hitelek és kockázatok, a megtakarítások és befektetések, a kínálat és szükségletek, a piac és verseny koncepcióival ismertetik meg a kisdiákokat az életkoruknak megfelelő szintű, érdekes és interaktív játékokon keresztül − nyilatkozta Batara Sianturi, a Citibank Magyarország elnök-vezérigazgatója. A cég biztos abban, hogy azok a tanulók, akiknél már ilyen fiatal korban megkezdik a felelősségteljes pénzügyi magatartás és gondolkodásmód kialakítását, a későbbiekben is sokkal tudatosabban fogják kezelni és tervezni saját pénzügyeiket.

Az oktatási csomag a nyomtatott tananyagok mellett az 5−8. osztályos tanulók igényeihez igazított pénzügyi-gazdasági, gyakorló és oktató dvd-ket is tartalmaz, amelyeket a Junior Achievement Amerikában kifejlesztett és a magyarországi viszonyokra adaptált tananyagai alapján készítettek el. A szoftverek futtatására az oktatócsomag részeként egy korszerű laptopot és egy projektort kap minden intézmény. Emellett folyamatos mentori munka is támogatja az iskolákat a program sikeres megvalósításában, a diákok pedig egy játékos vetélkedő keretében mérhetik össze tudásukat a tanév végén.