Száztizenegy képet visz kalapács alá március 10-i kamaraaukcióján a Belvedere, igen kedvező árakon. A legdrágábbak kezdőára is alig haladja meg a százezer forintot, de lehet vásárolni 10 ezer forintért is. Olyan gyöngyszemekért se kérnek sokat, mint Molnár C. Pál két itáliai tájképe (80 ezer, illetve 30 ezer forint) vagy Rudnay Gyula akvarellje, illetve látványos olaj csendélete (30 ezer, illetve 75 ezer forint). Tornai Gyula szudáni férfit ábrázoló arcképe szerepelt a BÁV korábbi aukcióján, most 80 ezer forintról lehet megpályázni. Ugyanennyiről kezd Tibor Ernő olajjal farostra festett Bretagne-i halászokja és Farkasházy Miklós Alkonyat című pasztell munkája.
Néhány festmény eléri a 120 ezer forintos kikiáltást, ilyen Sassy Attila 1964-es Nagyanyó unokájával című vászna, amelynek vakkeretén a korabeli szakbecslő értékelése olvasható (annak idején 5,5 ezer forintra árazta a képet). Ugyancsak 120 ezer forintról indul az utóbb szobrászként ismertté vált Vaszary-tanítvány Borbereki Kovács Zoltán korai olajképe, az Olvasó nő, valamint Peidll János mesebeli tája és egy vászon Neogrády Lászlótól, a Tavasz a Dunán.

A ház február 25-i üvegművészeti árverésén egy tételt visszavontak, így 99 műtárgyra lehetett licitálni. A tételek harmada kelt el, három kivétellel kikiáltási áron. Egy 1960 körüli Moser-vázát 28 ezer forintról 46 ezer forintra tornáztak fel, egy Archimede Seguso formaterve alapján, 1950 táján készült klasszikus darabot 48 ezerről 60 ezer forintig licitáltak, míg egy 1980 körüli muranói váza ára 55 ezerről 95 ezerig emelkedett. Kikiáltási áron, 150 ezer forintért vették meg az 1870-es évekre datálható, német főúri hagyatékból származó festett ónfedeles kupát, 110 ezer forintos alapárán kelt el egy több mint százéves csiszolt Moser-váza. Visszamaradt viszont az aukció különlegességének számító Tiffany-tálka, és nem volt érdeklődés a francia Lalique, valamint a belga Val Saint Lambert műhely tárgyai iránt sem.