Gépesít az ügyfélszolgálaton a Nébih

Elstartolt a Nébih chat alkalmazása: Nébo, a chatbot. Nébo a hét minden napján, napi 24 órában válaszol a hivatalt a Facebook Messenger felületen felkereső ügyfelek kérdéseire, fogadja az élelmiszerlánc-biztnsági bejelentéseket.
Rácz Gergő, 2020. július 1. szerda, 20:36
Fotó: Napi.hu

A Nébih  július 1-jén egy új alkalmazást vezetett be az ügyfelek kiszolgálására - közölte a hatóság. A Nébo nevet viselő chatbot a hét minden napján, éjjel-nappal várja a Messenger felületen érkező kérdéseket, bejelentéseket.

A chatbot valójában egy valós idejű, csevegő alkalmazás, amely például a Messenger platformon működik. Alapja egy mesterséges intelligencia, ami az ügyféligényeknek megfelelően tanítható, így az idő előrehaladtával egyre pontosabb válaszokat ad.

Egy olyan fejlett szoftver, amely interaktívan kommunikál a felhasználóval, és korlátlan számú beszélgetést képes egyszerre kezelni. A bottal tehát egy chat felületen keresztül tudunk elsősorban szöveges alapú párbeszédet folytatni.

A Nébih chatbot segítségével megvalósul a 24 órás ügyfélszolgálati elérhetőség, a vásárlóknak pedig nem kell mobil applikációt letölteniük, hiszen a megszokott csevegő alkalmazáson keresztül kapcsolatba tudnak lépni Néboval.

HOZZÁSZÓLÁSOK