Új szolgáltatást indított a Viber

Nyilvános Fiók (Public Account) néven indított új szolgáltatást a Viber, amelyen keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal. Az új globális kommunikációs platformot üzleti megoldásként a legkisebb és a legnagyobb cégek és márkáknak is igénybe vehetik a célcsoportjaikkal folytatott kommunikációban - olvasható a cég közleményében.
Napi.hu, 2016. november 10. csütörtök, 17:06

Elindította Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatását a Viber, a világ egyik népszerű üzenetküldő alkalmazása. Az új megoldás egyszerre tesz lehetővé nagyléptékű és személyes, azonnali kommunikációt, illetve közösségi funkciókat a legkisebb és a legnagyobb cégek, márkák, sztárok és közéleti szereplők számára. Az új funkció segítségével világszerte potenciálisan több mint 800 millió, Magyarországon pedig 2,8 millió aktív Viber-felhasználó érhető el.

A Közösségi Fiókok olyan eszköztárat nyújtanak, amelynek részeként egyetlen, közös platformon többféle személyes és közösségi, tömeges kommunikációs lehetőség áll rendelkezésre közönségünk megszólítására, elkötelezettségük növelésére. Az új funkciók segítségével a vállalatok, brandek vagy művészek üzenetekben, illetve egy, teljesen az igényekre szabható felületen szólíthatják meg vásárlóikat és rajongóikat - mondta Michael Shmilov, a Viber operatív igazgatója.

Mire használható?

A Közösségi Fiókok a fogyasztói-rajongói elköteleződés és a személyes kapcsolatok platformjaként hatékonyan segíthetik az értékesítő, a marketing-, illetve az ügyfélszolgálati csapatok munkáját, de használhatók hírek, újdonságok nyilvános bejelentésére is. A Nyilvános Fiók létrehozását követően az adminisztrátor és a résztvevők azonnal, akár nagy léptékben is képesek üzeneteiket, tartalmaikat eljuttatni egy egyszerű, direkt és személyre szabható felületen.

A fiók kezelője többféle módon küldhet személyes üzenetet követőiknek: a rendszer akár a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerrel is összekapcsolható, de manuális, személyes csevegésre, illetve automatizált csevegő botok alkalmazására is lehetőség nyílik.

A Közösségi Fiókok további funkciói:

  • a csatornák közötti böngészéssel könnyen megtalálhatók az egyes cégek, szolgáltatók;
  • közvetlen integrációra nyílik mód a Viber API-n keresztül;
  • illetve lehetőség van a követők széles körével folytatott kommunikációra, tartalommegosztásra is a Nyilvános Csevegés (Public Chat) segítségével.

A világszerte elérhetővé vált Nyilvános Fiókok olyan partnerekkel működik, mint a Huffinton Post, a Yandex vagy éppen a The Weather Channel.

HOZZÁSZÓLÁSOK