Ez a program emailben elküldi a cikk címét és bevezetőjét, önnek csak a címzett e-mail címét kell megadnia. Pár soros megjegyzést is mellékelhet az üzenethez a "Megjegyzés" rovatban.
A bankközin csak extra hírek hatására várható bármilyen komolyabb mozgás. Szerénynek mondható - tehát gyakorlatilag zérus - forgalom mellett alig-alig változik az euró jegyzése a bankközin.
A ritka és kis amplitúdójú mozgások mögött kizárólag régiós hatások, közelebbről a zloty kurzusa áll. A közös valuta nyitásban 266,10/20 forinton állt, majd 265,50-ig gyengült, ahonnan 266,40-ig jött vissza, később ismét lefelé mozgott, s azóta is 266 körül mocorog. Kereskedők szerint a választások második fordulójáig nem is várható más - azaz az euró 265 és 268 forint közötti sávban marad -, kivéve, ha ezt befolyásoló extra hír látna napvilágot - ilyennek minősülne az MDF koalíciózása, illetve visszalépése a megfelelő választókerületekben. Megfigyelők szerint a piac talán annyiban értékelné pozitívabban az ellenzéki kormányalakítást, mert abban az esetben hamarabb borulna a bili - ami egyébként így is úgy is borul, csak kérdés, hogy mikor? Ez átmenetileg nagyobb gyengülést hozna, de nem sokkal később megindulhatna stabilizáció. Kormányzati folyamatosság esetén feltehetően mit sem változna a maszatolás, a játék a számokkal, aminek jóval nagyobb bukta lehet az eredménye - igaz, jó eséllyel jelentősen később.
Tájékoztatás
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!
Ha nagy kerekű behemótokról van szó, a LeTourneau név ismerős lehet. Ők azok, akik a sarkköri posvány meghódítására terveztek gigászi teherszállító járművet, és ők felelősek...