A gyógyszerszektor a vesztes oldalra került, miután a svájci Actelion és a brit AstraZeneca is egy-egy fontos készítményének tesztkudarcáról számolt be. Az élelmiszeripar ezzel szemben északnak vette az irányt, a felvásárlási híreknek köszönhetően. Egyrészt a Unilever 3,7 milliárd dollárért megvásárolja a szépségápolási termékeket gyártó Alberto Culver nevű amerikai céget, másrészt a kínai Bright Food Group a brit United Biscuitsre vetett szemet, 3,2 milliárd dollárt kínálva.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!