Nagy veszteség az Est Médiánál

Az Est Media vesztesége 43 százalékkal nőtt az első negyedévben
MTI-Eco, 2011. május 20. péntek, 08:36

Az Est Media Csoport (EMG - korábban econet.hu) konszolidált adózott vesztesége az első negyedévben az előző év hasonló időszakával összehasonlítva 43 százalékkal 223,9 millió forintra nőtt,, az árbevétel pedig 22 százalékkal 549 millió forintra esett vissza - közölte a társaság a BÉT honlapján pénteken. A nemzetközi számviteli szabvány (IFRS) szerint konszolidált gyorsjelentés a veszteség növekedését azzal magyarázza, hogy a fesztiválszervező EMGEvent üzletágnak, amibe többek között a Sziget Kft. is tartozik, az első negyedévben csak költségei voltak, bevételei a szezonjelleg miatt később jelentkeznek.  Az EMGEvent üzletág eredményeivel korrigálva az első negyedévben az adózott veszteség csak 153 millió forint, 3 százalékkal kisebb az egy évvel korábbinál.

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!

HOZZÁSZÓLÁSOK