A legnagyobb európai telefontársaság 1,95 milliárd eurós eredményt ért el a harmadik negyedében, szemben a tavalyi év hasonló időszakának 2,4 milliárd eurós profitjával. A gyengébb teljesítmény elsősorban a vezetékes üzletág zsugorodásával függ össze, az egyre élesebb verseny miatt bekövetkező ügyfélszám csökkenést a társaság költségcsökkentéssel próbálja kompenzálni.
QP | Quality Placement

Tájékoztatás

A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII. törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.
Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani, melyre a jelen oldal nem vállalkozik és nem is alkalmas. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadóval!