Egy 2007-es valóságshow által ismerhettük meg a Kardashian családot. Azóta ez egész világon több száz millióan követik őket és figyelik a mindennapjaikat, méghozzá a legtöbben azért, hogy le tudják másolni a lehető legtöbb dolgot, amit ők csinálnak.

  • A befolyásuk sok mindenre kiterjed, a divattól kezdve, a televízión át a politikáig.
  • A család közösségi oldalainak követőszáma 1 milliárd felett van.

Sokan, akik egykor áhítattal figyelték a műsorukat, a közösségi médiát és a nyilvános szereplésüket, belefáradtak abba, hogy ma már inkább egy pörgő gépezetnek tűnik tevékenységük.

Reklámoznak vitaminokat, fürdőruhákat, de még tisztítószereket is. Szinte bármit, amit felajánlanak nekik és amiből sok pénzt szerezhetnek.

A Newsweek decemberi felmérése szerint az amerikaiak harmada úgy gondolja, hogy a Kardashianék befolyása a popkultúrára jelentősen csökkent az elmúlt évben.

Lehet, hogy a Covid idején tanúsított viselkedésük is hatással volt a népszerűségük csökkenésére

  • Kim Kardashian 2020-as 40. születésnapját egy privát szigeten tartották, ahol – ahogy egy Twitter bejegyzésben írta – „a legközelebbi barátai úgy tehettek, mintha a dolgok normálisak lennének, ha csak egy rövid időre is.
  • Kendall Jenner egy hónappal később töltötte be 25. életévét, amit egy zsúfolásig megtelt hollywoodi bárban ünnepelt. A rendezvényen a résztvevők nem tartottak be semmilyen óvintézkedést, miközben a felszolgálóknak maszkban kellett dolgozni.

„Nem kérünk több influenszert”

Néhány hete indult egy #deinfluencing trend a közösségi oldalakon, amiben a tartalomgyártók arra figyelmeztetik a felhasználókat, hogy ne vásároljanak népszerű termékeket, például drága kozmetikumokat, amik egyébként nem is olyan jók, mint ahogy azt az influenszerek állítják.

A deinfluencing próbálja meggyőzni a fogyasztókat, hogy vegyenek vissza a felesleges pazarlásból.

Kép: TikTok
A legjobb tanácsot, amit adni tudok az üzleti életben dolgozó nőknek, hogy emeljétek fel a seggeteket, és dolgozzatok. Úgy tűnik, manapság senki sem akar dolgozni...

–  mondta Kim Kardashian egy tavalyi interjúban. Állítása rengeteg követőjénél kihúzta a gyufát.

2023-ban már nem a tökéletességet szeretnék látni az emberek a közösségi oldalakon. Sokkal inkább a valóságra kíváncsiak.

Pár hete még smink nélküli fotót is posztolt a legismertebb Kardashian. Sokak szerint ezekkel a valóságot inkább megmutató bejegyzésekkel céljuk egyértelműen a követők megtartása.

A népszerűségük csökkenésének oka lehet egyébként az is, hogy a Kardashian-klán több tagja is egyértelmű politikai állásfoglalásokat tett.

Mennyi pénzt veszíthet a család, ha befellegzik nekik?

Az Influencer Marketing Hub adatai szerint egy szponzorált Instagram poszttal akár 1 millió dollárt is megkereshetnek a Kardashianék.

Személyenként a következő bevételre számíthat a család:

  • Kris Jenner: 24 millió Ft
  • Kim Kardashian: 300 millió Ft
  • Kourtney Kardashian: 117 millió Ft
  • Khloe Kardashian: 210 millió Ft
  • Kylie Jenner: 340 millió Ft
  • Kendall Jenner: 210 millió Ft
  • Scott Disick: 17 millió Ft
  • Travis Scott: 106 millió Ft
  • Robert Kardashian: 1 millió Ft

A legtöbb pénzt Kim Kardashian és Kylie Jenner kapja a reklámokból, de egyikük sem panaszkodhat. Mindez azonban csak addig igaz, amíg ennyi követővel rendelkeznek, ugyanis könnyen elveszíthetik a teljes rajongótábort.

Ők kaszálnak milliárdokat a TikTokon, de kegyetlen nagyot bukhatnak

A népszerű videómegosztó platformot üzemeltető cég és a tartalomgyártók is temérdek pénzt keresnek a reklámokból. A Napi.hu összegyűjtötte azokat a tiktokkereket, akik a legnépszerűbbek és ezáltal a legtöbbet viszik haza. → A teljes hazai és nemzetközi rangsor