A cég kedden előzetes adatként azt közölte, hogy a december végével záródott három hónapban a forgalma 4 százalékkal, 825 millió euróra emelkedett. Szakértők kisebb, 805 millió eurós negyedéves forgalomra számítottak.
A cég európai értékesítése 8 százalékkal bővült, elsősorban annak hatására, hogy két számjegyű eladásnövekedést sikerült elérni Nagy-Britanniában és Franciaországban. Kínába szintén két számjegyű volt az eladásnövekedés a negyedévben, miközben Észak-Amerikában az eladások 7 százalékkal csökkentek.
Kapcsolódó
A vállalat tavalyi utolsó három hónapjában 52 százalékkal növelte online eladásait, és ezzel már a kilencedik egymást követő negyedévben ért el két számjegyű bővülést ebben a szegmensben.
A cég működési eredménye (EBIT) 9 százalékkal, 122 millió euróra emelkedett, ami megfelelt a szakértői várakozásoknak.
A Hugo Boss március 5-én hoz nyilvánosságra további számokat a negyedévről, és ismerteti a múlt év egészére vonatkozó adatait.
A vállalat árfolyama a frankfurti tőzsdén 5,6 százalékos pluszba állt 11.30 óra körül.
Legolvasottabb

Szijjártó segítséget kért Lavrovtól
Moszkva: Oroszország teljesítette esedékes kötvénytörlesztési kötelezettségeit, a többi nem a mi problémánk

Még soha nem volt olyan a nyári vásár, mint amilyen idén lesz

Jókai utcai tetőomlás: pórul járhatnak a károsultak
A mentők is csak 50 liter üzemanyagot vehetnek egy tankolásra

Jön a 400 ezres nettók korszaka Magyarországon?

Temérdek gázuk van a hollandoknak, de mennyit segít ez Európán?
