Értékben 4,6 százalékkal nőtt a magyarországi élelmiszer-kiskereskedelem forgalma az idei első negyedévben éves bázison. Ez a harmadik legmagasabb mutató a vizsgált huszonegy európai ország rangsorában, Törökország (9,7 százalék) és Lengyelország (4,8 százalék) után.
A mennyiségi eladások 1,3 százalékkal nőttek. A pozitív trend mögött az áll a Nielsen szerint, hogy a magyar fogyasztóknak több szabadon elkölthető jövedelme van.
Ez már a nyolcadik egymás után következő negyedév, amikor Európában dobogós helyet foglal el Magyarország.
Legolvasottabb

Orbán Viktor elutasítja az olajembargós megkerülős cselt

Nyugdíjkorhatár-emelés: komoly veszélyekről hallgatnak Matolcsyék

Irányt hirdetett az Európai Bizottság: ezt várják a magyar kormánytól

Gyorsan áttekerte a kapcsolót Finnország, ahogy levágta őket a Gazprom

Változás a bankszámláknál: ráfizethet, aki nem vált újra

Már meg is vannak a majomhimlő-betegség nyertesei

Újabb betegség, visszatér a karantén

Újabb ukrajnai háborút vizionált az amerikai elnök
