Bacsa György hozzátette, a Mol teljes kapacitása nem elég a magyar piaci igények kielégítéséhez, ehhez mintegy 30 százalék import is kell, és a jelenlegi kereslet mellett a logisztikai túlterheltség feloldásához arra is szükség van, hogy a többi kiskereskedelmi és nagykereskedelmi partner aktivitása is erősödjön.
Az elmúlt héten a benzin kereslete kétszerese, a dízelé másfélszerese volt a tavalyinak, a napi kiskereskedelmi kiszállítási igény 30 százalékkal meghaladta a teljes logisztikai napi kapacitást, miközben az import jelentősen visszaesett.
Jelenleg azzal küzdünk, hogy nem érjük utol magunkat, ma már szinte az összes kutunkat érinti az, hogy valamelyik termék leürül. Körülbelül 70 kutunk, a teljes hálózat egynegyede, pedig teljesen leürült
- mondta.
Legolvasottabb

A Pick Szeged elmondta, miért drágább a szalámi Magyarországon, mint Németországban

Ki hitte volna, hogy ez a legstabilabb valuta a kontinensen, az euró után

Megrémültek a befektetők attól, amit találtak: kipukkadt a lufi

Odavannak ezért a magyar élelmiszerért Szingapúrtól New Yorkig

Netflix-rangsor: a Wednesday mindent vitt a magyar nézők körében

A fizetések emelése most a tét, mutatjuk, hol nagy a gond

Vlagyimir Putyin: Nem fogom megölni Zelenszkijt
