Bacsa György hozzátette, a Mol teljes kapacitása nem elég a magyar piaci igények kielégítéséhez, ehhez mintegy 30 százalék import is kell, és a jelenlegi kereslet mellett a logisztikai túlterheltség feloldásához arra is szükség van, hogy a többi kiskereskedelmi és nagykereskedelmi partner aktivitása is erősödjön.
Az elmúlt héten a benzin kereslete kétszerese, a dízelé másfélszerese volt a tavalyinak, a napi kiskereskedelmi kiszállítási igény 30 százalékkal meghaladta a teljes logisztikai napi kapacitást, miközben az import jelentősen visszaesett.
Jelenleg azzal küzdünk, hogy nem érjük utol magunkat, ma már szinte az összes kutunkat érinti az, hogy valamelyik termék leürül. Körülbelül 70 kutunk, a teljes hálózat egynegyede, pedig teljesen leürült
- mondta.
Legolvasottabb

A négyórás mosogatóprogram hogy lehet energiatakarékos?

Kényszerű spórolásba kezdett a lakosság, szinte mindenki kuporgat

Vigyázat, itt egy telefonzabáló YouTube-funkció

Ezért húzza le a rolót az Electrolux, kiderült, mi lesz a 650 dolgozójával

Nagy a veszély a hegyen, lezárták a Normafát

Újabb szankciók veszélyeztetik az európai energia- és üzemanyag-ellátás biztonságát

Áramot termel az új anyag: energiaszűkében kapóra jöhet
