Napi átlagban 78 számlát hoztak létre február óta, továbbá digitalizáltak több mint 2200 bankkártyát. A jelenleg közel 600 ezer digitálisan aktív ügyféllel rendelkező K&H újabb banki és nem banki szolgáltatásokat tesz elérhetővé.

Az online számlanyitást követően a K&H rendszere azonnal létrehozza a digitalizált bankkártyát, amelyek azonnal használhatóak POS-terminálokon okostelefonos fizetésre. Sokan pozitívumként emelték ki a papírmentességet és a kényelmes és gyors számlanyitási folyamatot – közölte a pénzintézet.

QP | Quality Placement

„Komoly igény van az innovatív, elektronikus megoldásokra. Nem véletlenül a K&H kiemelt stratégiai célja a digitális szolgáltatások fejlesztése, az online számlanyitás bevezetése is ebbe a sorba illeszkedik – mondta Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.

A K&H összeállításából kiderül az is, hogy közel 600 ezer ügyfele mondható digitálisan aktívnak, azaz ennyien használják rendszeresen az elektronikus csatornákat. A jövőben – többek között az online számlanyitásnak köszönhetően – még tovább növekedhet majd a számuk. Németh Balázs szerint akik online kezdik meg a bankkal való együttműködésüket, később is javarészt az elektronikus csatornákat fogják majd használni.