Folyamatos alkalmazkodás és néha kapaszkodók kellettek az idei nehéz évben. Eölyüs Endre, a Mastercard regionális vezetője szerint sok minden megváltozik a kereskedelemben a jövőre nézve, ez derült ki a Mastercard idén is megtartotta Év Bankja versenyének átadóját.

A kártyatársaság által meghívott előadó, amerikai író és társadalomtudós, Simon Sinek a gazdasági, társadalmi és emberi gondolkodás átfedéséről beszélt, amiben a záros és beláthatatlan végű játszmákon kell elgondolkodni.

QP | Quality Placement

-Nem szabad véges játszmakánt tekinteni a világ működését. Nagy az eltérés a véggel bíró játszma, mint amilyen egy focimeccs, és egy beláthatatlan befejezésű játszma között, mint ami a mindenkori versengést fedi a gazdaságban - mondta.

A baj ami most sok országban érzékelhető Sinek szerint, hogy a politikai vezetők keverik a kategóriákat. Nyerni kell, le kell győzni a másikat, lefújják a végén, és ez kell legyen a cél.

Ez a gazdaság és a társadalom működésében a folytonosságot, a fejlődéshez és az innovációhoz kellő hatóerőt buktatja el a kutató szerint.

A kiírás eredményei részletesen:

Mastercard - Az év bankja
1. OTP Bank

2. CIB Bank
3. ERSTE Bank

Mastercard - Az év lakossági számlacsomagja

1. K&H Bank
2. SOPRON Bank
3. MagNet Bank

Mastercard - Az év lakossági megtakarítási terméke
1. ERSTE Bank
2. MagNet Bank
3. Budapest Bank

Mastercard - Az év társadalmilag felelős bankja
1. OTP Bank
2. GRÁNIT Bank
3. UniCredit Bank

Mastercard - Az év fenntartható bankja
1. GRÁNIT Bank
2. K&H Bank
3. CIB Bank

Mastercard - Az év prémium banki szolgáltatása
1. GRÁNIT Bank
2. Raiffeisen Bank
3. ERSTE Bank

Mastercard - Az év leginnovatívabb bankja
1. OTP Bank és GRÁNIT Bank
2. UniCredit Bank
3. Raiffeisen Bank és CIB Bank

Mastercard - Az év digitális banki szolgáltatása
1. OTP Bank
2. GRÁNIT Bank
3. UniCredit Bank

Mastercard - Az év bankára
Becsei András (OTP Jelzálogbank)