Megjelent a piacon az online céges karácsony hozzávalóinak kínálata, a lehetséges programelemeket a meghívottak létszáma, korösszetétele és a rendezvényre szánt büdzsé nagysága alapján állítják össze - mondta a Világgazdaságnak Gáspár Andrea, a nagyvállalati partnerekkel dolgozó LifeTraining Kft. ügyvezetője.
A legtöbb online céges karácsonyi partit az ünnep előtti utolsó teljes munkahéten tartják meg, a csúcsnapnak a december 14. ígérkezik. Gáspár Andrea tapasztalatai szerint toplistás az online szabadulószoba, de pop up ismeretterjesztő előadásokkal, fejlesztőtréningekkel, színházi előadásokkal, koncertekkel is több cég megajándékozza dolgozóit.
A virtuális közös borkóstolók, gasztroworkshopok és kézműves foglalkozások jellemzően előre kiküldött hozzávalókból készülnek, a résztvevőket ismert séfek, gasztrobloggerek irányítják. A gasztrovonal a legnépszerűbb, egyben a legdrágább is a költséges és különleges alapanyagok miatt. Az interaktív programokkal ötvözött online karácsonyi csomagokat résztvevőnként nyolcezer forint körül kínálják a szervezők. A gasztronómiai elemekkel együtt már 20-25 ezer ezer forint az ár.
Legolvasottabb

Petr Pavel: a liberális szellemiségű tábornok, aki még okozhat felfordulást a V4-országok között

Oroszország meghúzta a váratlant: ENSZ-vizsgálatot követelnek – Irak miatt

Befűtött a kormány a fatüzelésű kályhával fűtő briteknek

Ezért húzza le a rolót az Electrolux, kiderült, mi lesz a 650 dolgozójával

Elszabadult árak, infláció és fogyasztói bizalmatlanság – vége lehet?

Összeomlott a magyar egészségügy, állítja az Orvosi Kamara

Jelentősen megnyíltak a befektetési lehetőségek
