A UPC belép a mobil távközlési piacra, s ennek első lépéseként mától mobil internet szolgáltatást kínál -  jelentette be Betzalel Kenigsztein, a UPC Magyarország vezérigazgatója. A társaság partnere a Vodafone, vagyis a távközlési cég hálózatát, nagykereskedelmi szolgáltatást veszik igénybe.

A társaság alapvetően saját ügyfélkörét akarja megcélozni, de természetesen mások is igénybe vehetik a terméket, az előzőekhez képest kevésbé vonzó árakon - fogalmazott a vezérigazgató.  A UPC ügyfelei attraktív áron juthatnak a szolgáltatáshoz - fogalmazott a vezérigazgató, csomagonként 1500-6500 forint körüli áron kínálja a szolgáltatást a cég. A UPC ügyfelei egy számlát kapnak, s ezen szerepel majd a mobil szolgáltatás értéke. Ez tehát egy kiegészítő szolgáltatás lehet a UPC ügyfeleinek, s ugyanolyan ügyfélélményben lehet részük mint a hagyományos mobiltelefontársaság ügyfeleinek - hangoztatta a vezérigazgató.

Az év végéig nem több tízezer, de több ezer mobil előfizetője lehet a UPC-nek. A vezérigazgató azt is elmondta, hogy a cég ugyanakkor megfontoltan, óvatosan, lassan akar haladni az adatszolgáltatási piacon, vagyis előbb feltérképezi a piacot, s elképzelhető, hogy később a mobil hangszolgáltatási piacra is belép.